Jak zvýšit cenu nemovitosti při prodeji či pronájmu?

31. 1. 2022

Odlište se od konkurence - využijte způsoby profesionální prezentace a zvyšte hodnotu vaší nemovitosti.

Ať už jste realitním makléřem či samotným vlastníkem nemovitosti, máte před sebou stejný cíl – prodat danou nemovitost rychle a za co nejvyšší cenu. Samozřejmě - samotná nemovitost, její stav, lokalita a vlastnosti jsou důležité, nicméně je zde i další faktor, který vám pomůže prodat ji co nejlépe, což je profesionální prezentace nemovitosti v inzerci. Díky tomu můžete vyzdvihnout její přednosti a představit nemovitost v tom v nejlepším světle.

Způsoby profesionální prezentace jsou naše parketa a rádi vám s ní pomůžeme. Bohužel, mnoho realitních makléřů, či samotných prodávajících prezentaci nemovitosti podceňuje – na realitních portálech můžete stále najít hodně inzerátů, které jsou doprovázeny fotkami vyfocenými na telefon, se špatným osvětlením, nezajímavými úhly a neuklizenými prostory. Kupující pak místo toho, aby docenil kvality nemovitosti, začne naopak váhat, zdali je prodejní cena opodstatněná a jestli by se mu tam dobře bydlelo.

Výsledky naší práce mají za cíl zaujmout kupujícího na první pohled a vytvořit emoce – přimět ho zareagovat na inzerát a dospět k přesvědčení, že to je ta pravá nemovitost pro něj.

Jak na to?

Základní rady a tipy na přípravu nemovitosti jsme již osvětlili v našem článku o homestagingu. Rozhodně nezapomeňte na čistý prostor, minimum osobních věcí a drobné opravy. Pokud již máte prostor takto připravený, jsme na řadě my – a můžeme vám pomoci v mnoha směrech.

Profesionální fotografie nemovitosti

Nejběžnější formou, jak nemovitost v inzerátu předvést, jsou profesionální fotografie. Díky našim zkušenostem a vybavení umíme vaši nemovitost vyfotit tak, abychom ukázali její přednosti.

  • Kvalitní, širokoúhlé a detailní záběry, na kterých je v postprodukci upraveno prosvětlení interiéru, výhledy z oken a stíny.

  • Máme cit pro detail a zároveň umíme nechat vyniknout štědrost prostorů nemovitosti – pracujeme se správnou expozicí a kompozicí.

  • Fotíme i noční fotografie s vysokou kvalitou – získáte tak možnost představit nemovitost v jiném světle a navodit pocit domova.

  • Letecké snímky – fotografie z výšky pořízené dronem pozvednou prezentaci nemovitosti na vyšší úroveň.

  • Díky speciální technice umíme regulovat odlesky jak u fotek, tak i u videí.

  • Jednotlivé fotografie umíme citlivě vyretušovat, aby vznikl co nejlepší výsledek.

Rozdíl mezi profesionální fotografií a fotografií bez retuše můžete vidět níže – co myslíte, která z nich kupujícího spíše osloví?

Videoprohlídka nemovitosti

Druhým způsobem, jak nemovitost předvést kupujícímu je videoprohlídka nemovitosti – v současné době tato možnost velmi roste na popularitě.

  • Cílem videoprohlídky je předvést to nejdůležitější z nemovitosti, nechat vyniknout přednosti a zapůsobit na kupujícího za přítomnosti hudby a doprovodného komentáře.

  • Širokoúhlé záběry dokážou zachytit celý prostor.

  • Velmi efektní součástí videa může být využití dronu – letecké záběry představí nejen nemovitost z ptačí perspektivy, ale zároveň i její široké okolí. Kupující tak dostává celkový náhled na nemovitost i danou lokalitu.

Zaujala vás videoprohlídka? Klikněte zde pro zhlédnutí našich předchozích videí.

Vizualizace nemovitosti

V neposlední řadě doporučujeme taktéž vizualizace nemovitosti, ať už v rámci půdorysu, nebo virtual stagingu. Díky tomu dokáže kupující získat lepší představu o tom, jaké jsou celkové dispozice nemovitosti, nebo jak by mohla nemovitost vypadat po zařízení či rekonstrukci.

  • Virtual staging – v rámci postprodukce můžeme do fotografie doplnit nábytek a dekorace. Díky tomu si budoucí zájemci dokážou lépe představit jejich nový domov.

  • 2D či 3D půdorysy – z fotografií nejde vždy jasně vidět celková dispozice nemovitosti. Díky půdorysům získává kupující přehlednou vizi o nemovitosti a dokáže si lépe představit jednotlivé místnosti a možnosti jejich využití – ať už je to skrze zakreslení oken a dveří, nebo návrhu interiéru.

  • Máte projekt ve výstavbě a potřebujete vytvořit vizualizaci budoucích prostorů nemovitosti? I s tím vám umíme pomoci. Na základě projektové dokumentace připravíme vizualizaci exteriéru a interiéru. Vizualizace může být ve formě fotek nebo videoprohlídky.

  • Nebojíme se nových výzev – pokud potřebujete zajistit i další grafické práce, například tvorbu loga, internetové stránky či katalog nemovitostí, rádi vám s tím pomůžeme.

Přidaná hodnota našich služeb se pro zákazníka projeví hned v několika směrech:

  • Kvalita prezentace – rádi byste prezentovali prostory vašeho podnikání na firemním webu? Chcete zachytit před a po rekonstrukce nemovitosti, nebo vývoj stavby? Jste realitní makléř, který chce zaujmout kupujícího? Potom vsaďte na kvalitu a profesionální služby. Ať už jste makléř, samoprodejce, stavební firma, architekt či developer – díky nám se odlišíte a budete vidět.

  • Zvýšení počtu shlédnutí inzerátu, webových stránek či příspěvku na sociálních sítích.

  • V případě prodeje nemovitosti dokáže správná prezentace zvýšit počet prohlídek – díky tomu roste konkurence mezi zájemci o nemovitost a výsledkem je i růst její kupní ceny.

  • Odlišení od konkurence – 90 % inzerátů nemovitostí nevyužívá profesionálních služeb a výsledná úroveň prezentace je pak velmi nízká.

  • Kupující si bude více cenit nemovitosti, která je kvalitně nafocena či natočena – inzerát ukáže své rodině či známým, aby se poradil – kvalitní foto a videa zapůsobí pozitivně a hodnota takové nemovitosti v jejich očích stoupá.

Pokud jsme vás některou možností prezentace nemovitosti zaujali, případně zvažujete, která možnost by pro vás byla ta pravá – ozvěte se nám, rádi se s vámi setkáme a vybereme společně řešení přímo vám na míru.


Mohlo by vás zajímat

Home staging – jak připravit nemovitost k prodeji?
Home staging – jak připravit nemovitost k prodeji?

22. 2. 2021

Rozhodli jste se prodat nemovitost a chcete, aby zájemce zaujala na první pohled? Ukážeme vám, jak zvýšit atraktivitu...